Załącznik Nr 3
do zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie w terminie od 02 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015 r.
(Projekt)
Umowa PSGG NR /2015
W dniu 2.stycznia 2015 roku pomiędzy Gminą Dragacz, w imieniu której działa Przedszkole
Samorządowe w Górnej Grupie ul. Świecka 9, 86-134 Dragacz reprezentowanym przez:
Dyrektora Przedszkola – Mariolę Michalską, przy kontrasygnacie Głównej Księgowej SAPO
w Dragaczu – Wioletty Opoń, zwanych w dalszej części umowy „Zamawiającym”, a
............................................ - prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą:
.............................................. , zwanego w dalszej części umowy „Dostawcą” zawarta została
umowa o następującej treści:
§ 1
Podstawą podpisania umowy jest oferta cenowa wybrana przez Zamawiającego w wyniku
przeprowadzenia postępowania na dostawę żywności do Przedszkola Samorządowego w
Górnej Grupie.
§ 2
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego w Górnej
Grupie ul. Świecka 9, w terminie od 2 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.
2. Szczegółowy wykaz towarów zawiera oferta cenowa na dostawę artykułów spożywczych
do Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie od 2 stycznia do 31 grudnia 2015, złożona przez Dostawcę stanowiąca załącznik do niniejszej umowy.
§ 3
1. Do podstawowych obowiązków ZAMAWIAJĄCEGO należy:
a) składanie zamówienia na dostawę żywności w każdą środę w formie zamówienia przez Internet lub telefonicznie, z wyłączeniem dostawy pieczywa, które będzie dostarczane codziennie,
b) regulowanie należności na rzecz Dostawcy w wyznaczonym terminie i na wskazane konto
bankowe.
§ 4
1. DOSTAWCA zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu:
a) zamówiony towar własnym środkiem transportu, dopuszczonym przez SANEPiD i na
swój koszt oraz zgodnie z każdorazowym składanym przez Zamawiającego zamówieniem
w odpowiedniej ilości i jakości,
b) towar w pierwszym gatunku, zgodny z obowiązującymi normami i wymogami aktów
normatywnych obowiązujących w Unii Europejskiej oraz wynikającymi z przepisów
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171,poz.
1225 ze zmianami),
c) towar z oznaczonym terminem przydatności do spożycia
2. W razie nie spełnienia w/w wymogów przez Dostawcę, w sytuacji uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia. Dostawca obowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i dostarczyć na własny koszt towar wolny od wad.
3. Nie spełnienie w/w warunków uzasadnia rozwiązanie przez Zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 5
1. Ustala się wartość całego przedmiotu zamówienia na kwotę .......................... zł brutto
(słownie: ...........................................................) Kwota ta zawiera należny podatek VAT.
2. W trakcie realizacji dostaw żywności Zamawiający będzie dokonywał płatności za dostarczony towar wg cen obowiązujących u Dostawcy w dniu zakupu (pomniejszonych o
zaproponowany upust cenowy w wysokości ...........%)
3. W przypadku dostaw towarów nie ujętych w wykazie cenowym artykułów spożywczych z dnia .................. podanych przez Dostawcę, zapłata za dostarczony towar będzie odbywała się
na zasadach określonych w §5 pkt 2
4. Zapłata za dostarczony towar po każdorazowym zamówieniu zostanie uregulowana przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wystawionej na Przedszkole Samorządowe w Górnej Grupie ul. Świecka 9, 86-134 Dragacz, NIP 559-17-85-023, na rachunek bankowy Dostawcy, nr: ......................................................
5. Umowa ulega rozwiązaniu w razie wyczerpania kwoty o której mowa w punkcie 1.
§ 6
1. ZAMAWIAJĄCEMU przysługuje:
a) możliwość zmiany ilości zakupionych artykułów spożywczych ( w stosunku do zaplanowanych w wykazie cenowym) zależnie od aktualnych potrzeb przedszkola.
b) prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie naruszenia przez
Dostawcę postanowień odnoszących się do jakości i terminowości realizowanych dostaw.
2. DOSTAWCA w przypadku opóźnień należnych wpłat za dostarczony towar, ma prawo naliczać Zamawiającemu odsetki karne w ustawowej wysokości.
§ 7
Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 9
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego.
Nie dotyczy to takich sytuacji, gdy konieczność zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 10
Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych w dyspozycji Zamawiającego (dotyczy osób fizycznych).
§ 11
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający a jeden Dostawca.
DOSTAWCA: KONTRASYGNATA: ZAMAWIAJĄCY:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Samorządowe w Górnej Grupie