Załącznik Nr 3
do zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola
Samorządowego w Górnej Grupie w terminie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016 r.
Projekt
Umowa PSGG NR 3300. 3. 2016
Dnia ...... czerwca 2016 roku pomiędzy Gminą Dragacz, w imieniu której działa Przedszkole
Samorządowe w Górnej Grupie ul. Świecka 9, 86-134 Dragacz reprezentowanym przez:
Dyrektora Przedszkola – Mariolę Michalską, przy kontrasygnacie Głównej Księgowej SAPO
w Dragaczu – Wioletty Opoń, zwanych w dalszej części umowy „Zamawiającym”, a
Panią/Panem ....................... - prowadzącą/ym działalność gospodarczą /reprezentującą/ym firmę pod nazwą: .....................zwanej w dalszej części umowy „Dostawcą” zawarta została umowa o następującej treści:
§ 1
Podstawą podpisania umowy jest oferta cenowa wybrana przez Zamawiającego w wyniku
przeprowadzenia postępowania na dostawę żywności do Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie.
§ 2
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Przedszkola Samorządowego w Górnej
Grupie ul. Świecka 9, w terminie od 1 sierpnia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.
2. Szczegółowy wykaz towarów zawiera oferta cenowa na dostawę artykułów spożywczych do
Przedszkola Samorządowego w Górnej Grupie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016r., złożona przez Dostawcę stanowiąca załącznik do niniejszej umowy.
§ 3
1. Do podstawowych obowiązków ZAMAWIAJĄCEGO należy:
a) składanie zamówienia na dostawę żywności w każdy wtorek w formie zamówienia przez Internet lub telefonicznie,
b) regulowanie należności na rzecz Dostawcy w wyznaczonym terminie i na wskazane konto
bankowe.
§ 4
1.DOSTAWCA zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: a) codziennie rano, pieczywo zgodnie z zamówieniem złożonym we wtorki oraz w pozostałe dni inne artykuły spożywcze wg uzgodnionych terminów b) zamówiony towar własnym środkiem transportu, dopuszczonym przez PPIS i na swój koszt oraz zgodnie z każdorazowym składanym przez Zamawiającego zamówieniem w odpowiedniej ilości i jakości,
c) towar w pierwszym gatunku, zgodny z obowiązującymi normami i wymogami aktów
normatywnych obowiązujących w Unii Europejskiej oraz wynikającymi z przepisów z dnie 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171,poz. 1225 ze zmianami),
d) towar z oznaczonym terminem przydatności do spożycia
2. W razie nie spełnienia w/w wymogów przez Dostawcę, w sytuacji uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia. Dostawca obowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i dostarczyć na własny koszt towar wolny od wad.
3.Nie spełnienie w/w warunków uzasadnia rozwiązanie przez Zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 5
1. Ustala się wartość całego przedmiotu zamówienia na kwotę ......................................... zł brutto
(słownie: ................................................................................) Kwota ta zawiera należny podatek VAT.
2. W trakcie realizacji dostaw żywności Zamawiający będzie dokonywał płatności za dostarczony towar wg cen podanych w wykazie cenowym przez Oferenta – oferta cenowa z dnia 25 maja 2016 roku
3. W przypadku dostaw towarów nie ujętych w wykazie cenowym artykułów spożywczych z dnia 25 maja 2016 r. podanych przez Dostawcę, w trakcie realizacji dostawy tychże artykułów, będą obowiązywały ceny tychże artykułów obowiązujące u Dostawcy w dniu ich sprzedaży.
4. Zapłata za dostarczony towar będzie odbywała się na zasadach określonych w § 5 pkt 2 i 3 Zapłata za dostarczony towar po każdorazowym zamówieniu zostanie uregulowana przelewem w terminie .... dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wystawionej na Przedszkole Samorządowe w Górnej Grupie ul. Świecka 9, 86-134 Dragacz, NIP 559-17-85-023, na rachunek bankowy Dostawcy ....................................................................................................
5. Umowa ulega rozwiązaniu w razie wyczerpania kwoty o której mowa w § 5 pkt 1.
§ 6
1. ZAMAWIAJĄCEMU przysługuje:
a) możliwość zmiany ilości zakupionych artykułów spożywczych ( w stosunku do zaplanowanych w wykazie cenowym) zależnie od aktualnych potrzeb przedszkola,
b) prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie naruszenia przez Dostawcę postanowień odnoszących się do jakości i terminowości realizowanych dostaw.
2. DOSTAWCA w przypadku opóźnień należnych wpłat za dostarczony towar, ma prawo naliczać Zamawiającemu odsetki karne w ustawowej wysokości.
§ 7
Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 9
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego.
Nie dotyczy to takich sytuacji, gdy konieczność zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 10
Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych w dyspozycji Zamawiającego (dotyczy osób fizycznych).
§ 11
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający a jeden Dostawca.
DOSTAWCA: KONTRASYGNATA: ZAMAWIAJĄCY:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Samorządowe w Górnej Grupie